söndag 23 januari 2011

Mysdag !

Idag har vi vart hemma allaihopa. Vi har ätit frukost, gått långpromenad och busat här hemma. freija har vart på strålande humör.
Nu har jag precis duschat efter träningen och har gjort en kopp té i en jätte fin mugg som jag fick av min kära vän Linnea i Julklapp. Så nu sitter jag bara och väntar på att Solsidan ska börja. Freija sover sen halv åtta. Det är så skönt med rutiner. För både henne och mej. Då kan man planera dagen på ett annat sätt.
Imorgon ringer klockan 06.00 för ännu en dag i skoan. Jag längtar!! Det är så jädrans kul med vård ämnena. I fredags hade vi en hel dag i Medicinsk Grunskurs. Hur intressant som helst.

För övrigt kan Freija säga Klocka nu mera. Eller hon säger Goga. Innan har hon sagt Tic Tac. Min stora tjej. Om en vecka (!!) fyller hon 1 år. Hur sjukt är inte det?? Då är hon ingen liten bäbis längre. Men hon kommer ju alltid att vara min lilla bäbis. Min lilla lilla Freija. Jag älskar dej så <3

1 kommentar: