söndag 9 januari 2011

Kväll!

Ja, nu har jag bestämt mej för att lyssna på magkänslan och vänta med att gå till skolan tills på Onsdag. Det ska bli så himla kul att börja plugga igen, trodde aldrig jag skulle kunna säga det. Jag tror att jag kan bli en bättre mamma om jag kan komma iväg några timmar om dagen så Freija kan få sakna mej lite och jag kan få sakna henne. Jag börja känna nu att det är jobbigt att bara va hemma mellan dessa fyra väggar, förutom när vi är ute på äventyr förstås, och jag tror att Freija också behöver ett miljö ombyte!


Kim börjar skolan redan i morgon och han håller på med ett as ballt project. Han gör ett litet fik i miniatyr. Ska fråga om jag inte kan få lägga ut bild så ska ni få se. Han är så himla duktig och pysslig av sej vilket jag ser som en bra egenskap!

Nej! Nu ska jag sitta och mysa i "min" (läs Bea's) OnePiece och dricka en kopp Th'e !!
.
                                    

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha! du gillar onepiecen va =)Bra att den kan komma till användning! Puss

    SvaraRadera
  2. one piecen är "inte gilla"!

    =P

    SvaraRadera