fredag 7 januari 2011

2oo11

Gud va tiden går fort. Snart fyller Freij-Fis 1 år !!! Funderar på vad man ska köpa? Man vill ju inte ha så mkt onödiga saker eftersom vi inte har något rum till henne ännu. Vi letar som sagt lägenhet hela tiden. Men eftersom vi bor i en bostadrätt nu ska vi "mellanlanda" i en hyresrätt medans vi pluggar. Sen när vi är klara köpa en större bodstadrätt. Jag har aldrig gillat hyresrätter. Det känns så opersonligt tycker jag!


Jag kom iallafall in på skolan. Så nu ska jag bli undersköterska. Utbildningen är på 1,5 år och det är en gymnasial vuxenutbildning. Jag hann ju aldrig riktigt gå klart gymnasiet så den här linjen är verkligen något för mej!


Btw så har Freija gått alldeles själv sen hon va 10 mån! Krypa är ju skit tråkigt.

                                                           Typ 1 år sedan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar