söndag 9 januari 2011

Meningslösa Söndag!

Sitter och lyssnar på Jay Smiths version av Bad Romance. Jag gillar det! Jag skulle nog vilja påstå att den är bättre. Eller så är det väl för att man är så trött på orginalet!
Freija ligger i sin säng och ska sova. Hon har blivit så duktig på att somna själv vilket är väldigt skönt tycker jag. Så man får lite tid för annat.
Jag vill bada med Freija i badhuset men ingen vill ju följa med. Varför? Det är ju kul i badhuset. Och så blir man ju så där mysigt trött när man kommer hem. Tycker jag iaf.

I ´morgon börjar (förhoppningsvis) skolan. Man får ju olika svar när vi börjar varje gång man ringer. Jag tror vi börjar på onsdag kl 13. Men vi får väl gå ner för säkerhetskull i morgon så man inte missar! Inkompitenta receptionister!!!!

                                                                 TULLE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar