måndag 10 januari 2011

Gråt!

Sitter i soffan och kolla på Efter 10. Jag & pensionärerna.
Freij-fis ligger och sover. Hon har vart ledsen typ sen vi vaknade i morse. Jag har försökt ALLT! Bygga ett torn av klossar, läsa böcker sjunga, ätit mat, nappen you name it! Men sen gick vi in i sängen och hon somnad på 2 röda. Så nu har hon sovit i 40 min och när hon vaknar ska ni ner på stan och kolla på skor till henne. Har ju inga riktiga vinter skor. Det behölvs verkligen eftersom hon går så himla bra och hon skulle tycka det va kul att gå lite utomhus också. Såg att dom rea ut kängor på de flesta skoaffärerna här i stan så nått ska vi väl hitta.

Ska också kolla upp hur man gör för att söka dagisplats. Dom prata om det på Föräldragruppen för längesen men då hade jag fullt upp med att ta hand om Freija så jag hörde inte ett smack av vad dom sa ! Så jag tänkte att ni kanske vet var man ska hämta ut papprena?

2 kommentarer:

  1. Jag tror du hämtar ut papprena hos kommunhuset.. Men inte riktigt säker.. Annars kan du skriva ut dom på kommunens hemsida om du har skrivare. Om jag inte minns fel. :)

    SvaraRadera
  2. Gud va bra :) Då ska jag göra det i morgon. Tack !

    SvaraRadera