måndag 24 januari 2011

Måndag !

Kvällen har spendarats med min kära moder. Vi åt winerbröd och snackade skit om lite allt möjligt. Vi gick hemåt vid sju och Freija har slutit sina blå. Nu ska jag varva ner i soffan och sen ska jag plocka lite. Inte för att det finns så mycket att plocka men men.

Imorgon går vi i skolan till 11 men ska plugga lite Medicinsk Grundkurs hemma hos mej efter med Line och Christina. Så jag tror minsann att det blir till att baka ikväll också. Sen hoppas jag på en fika med Bella och Emma som är hemma från Norge.

Jag saknar min syster. Bea, jag tycker du kan strunta i Norge och flytta hem igen. Så vi kan gå på promenader och busa med Freija. Hon är så stor nu. Tänk att när du såg henne sist va hon bara 7 månader. Det har hänt en hel del. Jag vill att du ska lära känna hennne så som jag gör. Nu börjar jag snart gråta Bea. Jag vill inte att du ska missa mer. Jag vill att vi ska kunna gå hem till mamma på kaffe och prata om allt mellan himmel och jord. Tänk i sommar sen när vi kan gå ner till Djulö och bada. Jag tycker du ska satsa järnet på Make-up utbildningen. Du ska inte jobba på dagis. Du ska andvända dina talanger och göra det du verkligen vill. Inte slösa bort tiden på att gå runt och vantrivas. Så ta dej i kragen och gör det du verkligen kan. Bli stylist. Du kommer gå långt. Du kommer verkligen bli den du vill vara ! Och jag ska göra allt för att hjälpa dej på vägen!! <3

1 kommentar:

  1. Du är helt enkelt bäst annie <3 börja gråta när läste de där :-( ringer dej imorn sötnos

    SvaraRadera