söndag 14 november 2010

Söndag .

Igår va jag en sväng hos Bella. Träffade även Emma som va hemma från Norge. Drack lite GT och en cider sen begav jag mej hemåt. Måste ju tänka på att jag har en liten bebis att ta hand om :) Så det vart en tidig kväll för mej igår. När jag skulle gå hem så träffade jag en kille i tunneln. Han va as hög och hade en liten amstaff-tik på 1 år. Hon va jätte rädd och frös och ägaren (läs pundaren) sa att han hade suttit anhållen hos polisen i 5 timmar och att nästa buss inte skulle gå förrän om 5 timmar. Stackars lilla hund. Hundgalen som man är vill man ju bara ta den där lilla under armen och springa iväg !!


Idag tränade jag faktiskt 1,5 timme. Det är kul när det går bra ! så nu har jag ätit tonfisk-macka och druckit en kopp té. Jag bjuder på en bild på mej och min kära Sambo !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar