fredag 19 november 2010

Jobb !

Godmorgon fränder !
Idag ska jag faktiskt jobba lite. Skönt att få lite extra pengar. Föräldrapenningen är ju inte den högsta. Så det blir lite mer pengar till min Norge resa. Jag längtar så himla mycket. Visst jag kommer sakna Freija jätte mycket men jag tror man behöver komma bort lite ibland.

Uppdaterar innan jag går iväg för lite jobb !

Jag kan passa på att tipsa om en jätte bra låt. Den är med i Supernatural, lika så min blivande man !

Klicka här för att komma till låten !   

3 kommentarer:

  1. Tack :) Har bf den 5 febrauri :)
    Är du också gravid eller har du fått redan? Tänkte mest på headerbilden :)

    SvaraRadera
  2. Heeej babysis =) Vart ska du jobba någonstans?? Åhh vi kommer ha de så kul! Har bokat bord på Bocca till oss den 30 =) Mums!

    SvaraRadera