fredag 12 november 2010

Jo-Jo !!

Nu har Freija slutit sina vackra blå. Maggan och Ingemar har vart här på en fika, bullar såklart!
Har även vart och tränat på F&S. Fan va bra det gick. Så himla skönt att träna på dagen istället för på kvällen, Man har så mkt mer energi känns det som. Innan jag gick och träna susade jag in på Leksakboden för att kolla på en prinsses-bil jag såg i skyltfönstret. Men den va inte alls så bra som jag hade hoppats på. Den lät AS (!!) högt. Och den va inte speciellt rolig heller. Därimot såg jag en skit gullig kanin som man kunde leka kurragömma med. Den kostad 499 :- men jag ska lätt köpa den.. Kaninen fäller ner öronen för ögonen och räknar till 10. Då tar mna moroten och gömmer sig. När kaninen är klar skuttar den runt i rummet och letar efter barnet. Men det är inte alltid den hittar så det är som riktigt kurragömma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar