lördag 20 november 2010

Idag !

Har inte uppdaterat på hela dagen men har inte haft lust. Det gick bra att jobba på villa sandhem igår. Kul med mycket folk. och pengar med förståss. Blev sent. Va inte hemma föränn 01.30 och när jag klev in i sovrummet va Kim och Freija vakna. Hon hade lite feber och ont i magen på det. Men hon fick en flaska välling och somna om dock mycket oroligt. Likadant har det vart idag. Men nu somna hon iaf 20.30 och har sovit nonstop så jag hoppas, för hennes skull, att hon kan sova hela natten.
Trött har jag vart hela dagen idag. Har knappt rört mej utanför dörren. Gick hem till Jossan och häta ett par skor (tillhörande Bea) som jag tänkte ta med till Norge!


Just nu har jag avnjutit klyftpotatis, kyckling och gönpepparsås. Mums! I min ensamhet för min karl är med sina vänner och har lokalkväll. Nu börjar Heartbreak Hotel. Har sett den typ 1 miljard ggr men den är lika kul varje gång !

3 kommentarer: