måndag 11 april 2011

Måndag !

Pust ! Inte en lugn stund.. Skolan idag, måndag dvs heldag. Prov i V&O och det gick piss rent ut sagt hoppas jag kan kompletera. Hämtade Freija vid 12.30 ocg vi käkade sand och gungade. Susade förbi Åhlen's och inskaffade solhatt åt fis. Kändes lite överdrivet med vintermössa. IIväg till kontoret och hämta schema och sen hem till mamma och dricka massa Thé. Sen hem och iväg igen och träffa kim för att jag skulle gå och träna. Träningen gick AS BRA!! så jag kände att jag var värd lite solning. Så solning blev det. nu la jag bäbis och kim gör mat. Kollar på Mamma Byter Bo så jag har inte tid med det här..

Puss !!

(Emma, jag klarade 6 min på löpbandet. I ett streck. Nu ligger du efter ;P...med solning med)'

1 kommentar:

  1. Duktiga du!! :D Blir så stolt (och samtidigt mer envis på att jag oxå ska klara det ;P) På onsdag kör vi igen :D :D <3

    SvaraRadera