onsdag 1 december 2010

Onsdag!

Vart och tränat. Blev inte så läge idag för det givck så himla dåligt. Plus att jag glömde vattenflaskan. Jävla skit! Har tänt ljus i lägenheten för det är så nedrans kallt här. Det drar som kulingvindar genom fönster springorna. Jag och kim ska unna oss lite choklad idag (ajabaja!) och kolla på Inception :) Jag har hört att den ska vara bra så mina förväntningar är höga :)

Idag va vi på 10- månaders kontroll. Barnmorskan sa aatt Freija va ett riktigt A-barn. Men jag kan tänka mej att det säger dom till alla föräldrar. Men jag försöker intala mej själv att "nej du, Freija hon är något alldeles speciellt. Snart kan hon väl multiplikationstabellen utantill !"

Och i morgon ska jag eventuellt försöka ta mej upp till Ica Maxi. (sagt det i 2 veckor nu) sen på kvällen är det föräldra pyssel på Öppna Förskolan med Erica. Ska bli jätte kul !

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar